..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 18 aprilie 2013

doi IT'sti in sedinta

 .
doi IT'sti in sedinta...pe langa altii.

la al doilea meeting de azi am ras ca doi tampiti. eu si seful. el mai rau decat mine. si toti ceilalti erau ca la inmormantare. asta a fost naspa, dadea urat din partea noastra - si consultanti externi! dar nu puteam sa ne abtinem! facea o prezentare de soft, on-line, un arab care vorbea (probabil) engleza, cu microfonul lipit de omulet cred! nu se intelegea nimic! iar dupa vreo 15-20 de astfel de minute crunte apare... o capra! care din cand in cand be-he-he! scurt, apasat, impetuos. nu era capra propriu-zisa, era un efect de sunet aiurea, dar suna exact ca o capra. acum picture this: un arab vorbind de la capatul pamantului, probabil (!) in engleza si o capra behaind la fiecare fraza a lui! am zis "hopa! i'a intrat capra in coliba!". mai ales ca la primele interventii ale ei, el s'a oprit incurcat de cateva ori. radeam de tampeam, firesc, fara sa scoatem un sunet. ne vedeau doar cei din incapere. si se uitau mirati la noi. pai cu exceptia unuia, oricum niciunul nu asculta ce se intampla acolo, isi rezolvau propriile mailuri pe laptoape. prezenti la sedinta doar cu numele. mai erau si altii on-line (romani) care nu ne auzeau. la un moment dat am iesit afara sa ma linistesc, ca la masa cu seful langa mine razand mai rau decat mine nu se putea. si'mi daduse prin cap sa il si intreb ceva pe arab. si ma gandeam ca intrebarea ar suna: "tu si capra ta ne'ai prezentat x. atunci e mai bine sa facem a sau b? poti sa raspunzi fie tu, fie capra ta, cine se pricepe mai bine..."(si am vrut sa'mi notez intrebarea, sa nu o uit. asta a fost momentul in care am fugit din meeting-room. ca nu mai puteam stapani nimic!)
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.