..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 26 aprilie 2008

(old blog)- injurati'ma...

Entry for May 06, 2007

...call me names... da' tre' s'o spun!

a'nceput sa'mi fie frica de femei! cand se afla la volan, of cource!

ieri una a dat semnal dreapta juma de bulevard (lascar catargiu). si mergea linistita pe mijloc... am crezut ca a uitat semnalul... ca are o problema electrica... la semafor am stat langa ea si chiar ma gandeam sa-i spun... dar s'a facut verde. am plecat cu totii... numai ca in mijlocul intersectiei (p-ta romana) FEMEIA trage brusc de volan DREAPTA (de pe banda a doua)!!!! prin mine vroia sa treaca! repede si fara sa apuc sa gandesc am tras de volan, am accelerat, am disparut din zona de actiune a calamitatii. .. dupa ce mi-am revenit am inteles (cred): in "mintea" ei a crezut ca anuntand cu 150 de metri inainte ca undeva, candva, in viata ei linistita va face dreapta - capata dreptul de a trage de volan unde, cum, cand si prin cine vrea. poti sa-i zici ceva? evident nu, pentru simplul motiv ca o comunicare presupune o intrare in rezonanta.. iar vidul din capul aratarii aceleia nu se preteaza la asemenea chestii.

azi. alta femeie la alt volan. situatie uluitor de similara. dar muuult mai mult tupeu. 1. nu a dat semnal deloc. s-a apucat sa schimbe benzile prin mijlocul intersectiei de la universitate... tot calare pe mine... probabil i'm too sexy!... dar, tot creatura incepe sa claxoneze la mine!!! uluitor! la semafor ma dau jos, ii zic ca data viitoare sa se uite la dungile de pe jos... ca alea sunt benzi si folosesc la ceva! pe dracu'! ea zicea ca banda mea disparea in mijlocul intersectiei... avea un dulap langa ea pe locul din dreapta. i'a fost si rusine lu' ala s'o apere, sa-mi zica ceva, sau sa se uite la mine... ce si-o fi furat-o saracul pe tema asta...

si totusi exista ceva mai grav decat FEMEILE la volan. BABELE la volan! - o subclasa a speciei - azi: doua bucati.

una taie benzile in intersectie la universitate incat acu' credeai ca se duce in dreapta, acu' in stanga... naucind cel puti 3 masini care aveau ghinionul sa se afle pe langa catastrofa... ne si uitam unii la altii sa vedem cum ne organizam sa scapam cat mai rapid de periculoasa vecinatate. ea se tinea teapana de volan si isi crea un drum numai de ea inteles (sa-mi fie iertata personificarea: "a intelege" presupune inteligenta (umana)... ceea ce evident nu e cazul)

alta in plin bulevard ce poate sa faca ea mai de pret? SA PUNA FRANA! ca sa ia alta oratanie de pe trotuar. firesc, fara nici un fel de semnalizare: nici avarii, nici semnal dreapta. si asta pe unul din bulevardele pe care se merge cu cea mai mare viteza - pe langa muzeul satului. in spatele ei era un passat imens care a franat violent. in spatele passatului eram eu... care am franat, fireste, nevrand insa sa cred ca ma opresc! noroc ca in spatele meu era liber! si am tinut un deget apasat pe interiorul volanului (acolo unde se afla, dealtfel, claxonul) pana cand am depasit catastrofa. firesc, babele au fost ofuscate de deranjul fonic ce venea dinspre masina mea.

si cireasa de pe coliva. ieseam bucuros in magheru de pe campineanu. pe verde, firesc. o fata visatoare trecea strada. pe rosu firesc. banuiam ca mai face acei pasi pe care multi ii fac pe carosabil pana la limita sigurantei.. pentru a fi mai aproape de... insa nu! ea chiar nu avea de gand sa se opreasca, nu avea de gand sa ia in considerare stopul (probabil o fi aflat si ea de curand ca se poate si pe stop?), nu avea de gand sa se uite daca vine vreo masina, firesc. trag de volan, claxon pentru ca totusi sa nu se suie pe masina mea... fata se opreste brusc si se uita la mine, o fractiune de secunda i-am vazut ochii... iar ei mi-au spus tot... ea visa... nourasii erau pufosi... floricelele imbogateau cu mirosul lor intreg universul... fluturasii erau cu aripioare! firesc, era chiar mirata de prezenta mea in acel loc, la acel moment in care universul functiona pe rosu.

toate astea in doar doua zile. doar 3 drumuri dus-intors. maxim 30 de km.

de-asta ies in clasamente femeile cu numar mai mic de accidente... ca oamenilor li se face frica de ele si devin mult mai atenti cand afla ca se afla in preajma uneia... parolle d'honneur!

Un comentariu:

spui, semnezi.