..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 16 iunie 2009

greselile si viata

Am vazut de timpuriu cat de mult se poate suferi de pe urma greselilor… si am concluzionat ca e foarte bine sa previi, sa eviti greselile… si nu a fost nimeni sa’mi spuna ca daca faci asta foarte bine… nu mai traiesti deloc!


(trebuie lasat loc si pentru greseli)


3 comentarii:

  1. Pai da, daca eviti greselile e ca si cum ai trai intr-un tarc.

    Am vazut un film misto in seara asta: Il Postino. Il recomand.

    RăspundețiȘtergere
  2. ei voila de na' de vezi... nimeni nu'mi spuse de tarcul asta... steaua lor de complotisti...! iar tarcul asta are proptele serioase. si multe. iti vara sub nas tot felul de carti care te indeamna sa fi moral, corect, bla-bla... intr'o sotietate de scursuri. spune un nenea in filmuletul pus ieri seara ca si cel mai moral individ nu rezista intr'o lume care se poarta de'a'ndoaselea... iar io zic acum cu neuronul inca netrezit de'a binelea ca (si) d'asta au facut atata valva povestile unor indivizi ca isus, buda sau altii mai recenti. au reusit sa ramana morali in lumea asta...

    filmul il punem pe lista de cautari. dupa licenta probabil (alt stres inutil si aberant).

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa din reguli la o parte si cauta filmul ala in seara asta.

    Morali? Cre'ca trebuie (re)definita morala...

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.