..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 8 aprilie 2014

atingerea abstractului

.
 discutie cu un sustinator al rationalismului.
 dupa vreo doua sticle de vin.
 in acel gen de discutie repezita, in care ii tai vorba celuilalt, in fuga, pentru ca trebuie spusa acum ideea asta, altfel...

eu: rationalul este un titirez care se invarte ca prostul in loc. ii trebuie vector: sens si directie. fara astea, este degeaba. un titirez care se invarte ca prostul in loc. un titirez care se invarte pe loc. degeaba. (am repetat propozitia asta de mult mai multe ori)
el: nu'i adevarat.
eu: continuand, ceea ce este cu adevarat util este intelepciunea, care pe langa rational are si...
el: nu, intelepciunea e un termen abstract, nu exista.
eu: intelepciunea e abstracta doar atata vreme cat nu o atingi!

    afirmatie care abia dupa ce am spus'o i'am realizat multimea de ramificatii. poate si ramificatii bahice... care inca.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.