..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 9 ianuarie 2009

cotidiene

ce prostii mai face liviu? pai... se apuca sa spele masina seara. iarna. firesc, a doua zi de dimineata... usile sunt lipite pe la chedere, praguri! ah, liviu este eu.

si liviu se mai trezeste cu buzele amare. de parca ar fi visat grapefruit toata noaptea (cand de fapt nu am prea dormit ca a avut un exces de energie patrupeda mea). dar partea ciudata e ca acest gust de pe buzele mele nu mi'a disparut nici acum... (este aproape 6 seara). am dat un search pe gugle, cu "buze amare" sa vad ce poate fi. am gasit o serie de texte literat-poeticoase. abia astept sa le citesc in tihna... inca sunt la birou si chiar am de munca! :D

si e in prima data cand vreau sa zic de bine. de aia de la primarie. inca de ieri de cand a inceput sa se faca sflocoteala prin bucuresti au iesit la plimbare cu niste trococare. si au baltocit cu ele apa d'aia care nu ingheata. altfel azi aveam un ghetus de zile mari...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.