..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 9 ianuarie 2009

de la amare

am apucat sa cetesc cate ceva de la search'ul cu buze amare. multe plicticoase. searbede. dar am gasit un blog care pare interesant. http://www.ublogs.ro/pikchiu/ nu am reusit sa'l adaug la lista de pe pagina mea fin'ca cica nu are feed.

si am reusit sa fac fro' doo chestii azi de care's destul de mandru. in plus, am mai uimit un user ca am facut hocus-pocus, i'am zis sa apese cateva chestii si s'a trezit ca ma joc la computadorul lui fara softuri specializate, apoi am inceput sa'i umplu ecranul de ferestre negre in care scriam chestii misterioase in niciolimba cunoscuta, si brusc a inceput sa'i mearga imprimata. pentru asta mai fusese un coleg (deplasat local) si nu se rezolvase. insa tot nu inteleg de ce nu'mi merge deploymentul de script pentru adaugare ceva grup din domeniu intr'un grup local. scriptul e bun, testat separat merge. la imprastierea prin gpo pare sa fie buba. vedem altadata. s'a facut tarziu fara sa'mi dau seama. iara. se pare ca pana la urma totusi imi place si it'ul. din cand in cand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.