..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 14 ianuarie 2009

cumul de lepse

1. leapsa cu poza. explicatie: tim-bleading. dimineata. dupa inundatia cu apa din cursul bataliei de la rafting o ureche ameninta ca isi inceteaza serviciile (servicii de proasta calitate eniuei). asa ca iata caciula. si liviu pe juma'te surd. si da, se vede zgaiba din barba de cand am atacat o masina. cu bicicleta.

2. leapsa cu frica (danonino si crina). pai daca as scapa pour toujour de frica implantata de bataile din copilarie nu stiu ce mi'ar mai sta in cale. probabil viata ar deveni lipsita de provocari, recte plictisioare. si'atat.

3. leapsa cu cana... am primit de la crina mai demult. n'am timp de poza asa ca o descriu: arata ca o ceasca, dar are dimensiuni de bol de supa. si tot mi se pare insuficienta uneori. si e de un albastru calm. si un text (fiind la birou, surpriza nu poate fi prea mare):

"Service accounts are used to provide access to defined services. A service will access system resources using the appropriate service account, and you can restrict that accessonly to files and other resources required by the service in question. These accounts are managed differently than normal user accounts; they are often set so password will not expire and cannot be changed by the service. This protects against the service being hijacked and used against sensitive files, witch can happen if a malicious user gains control of the service trough a vulnerability in the services's programming and attempts to cause damage to the system or to data." by microsoft academic course server 2003

oricum varianta crinei la leapsa asta e chiar superba.

4. alte lepse nu mi'au atras atentia. si imi par un fel de spam blogoreic.

nu le dau nimanui. daca amuza pe cineva gaseste reteta lor la linkurile mentionate.

ps. eu chiar nu mai stau ziua pe mess. si oameni mai continua sa'mi vorbeasca obisnuiti cu faptul ca ma mai uitam invizibil. scuze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.