..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 11 februarie 2010

frustrari de IT'st

o
din cand in cand sunt frustrat de faptul ca nu pot raspunde asa cum doresc:

User
: Am si eu o mica problema nu mai aud clientii in casca
Tehnic : Poate ca ei nu mai sunt acolo! Ai verificat asta?

User : Buna seara,
Va rog sa ne trimiteti doua bucati cablu cu mufe
de cca. 10 m lungime pt. scanerul din depozit.
Tehnic : Nu avem mufe atat de mari...

User : Avem un UPS care nu mai functioneaza.
Tehnic : Noi avem mai multe !

User : Salut,
In HUB Bucuresti a ramas, in perioada sarbatorilor, coletul din pozele atasate fara date de expeditie. Acesta contine un UPS mare.
Avand in vedere ca nu a fost revendicat de nici un client pana acum, ne-am gandit ca poate este o expeditie de a noastra!
Recunoasteti cumva acest colet?
Tehnic : Nu conteaza. Vezi ca unii la braila au nevoie de el !

User : BUNA,
AM PROBL CU ACEASTA NOTA . COMPLETEZ CAMPURILE IAR IN MOMENTUL IN CARE APAS BUTONUL ,,MODIFICA '' IMI APARE ACEST MESAJ: “Aceasta chitanta exista deja in baza de date”
Tehnic : Esti doar proasta.

User : Buna,
Pe statia (ip) nu mai pot fii facute sume (orice cifra introdusa intr-un tabel la sfarsit nu apare suma decit daca mai setam inca odata suma totala ), este valabil si pentru si pentru registrul de casa(vezi in atas registru casa 09.02.10) .
Tehnic : E simplu, excelul este confuzat. Patim si noi asta cand citim mesajele de la tine.

User : Mail-ul este blocat si apare urmatorul anunt:
An unknown error has occurred. Account: 'pop.cargus.ro', Server: 'pop.cargus.ro', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800C0133
Ma puteti ajuta?
Ioan
Tehnic : DA !

User : Colegii,
Ne puteti spune in ce stadiu ne aflam cu rezolvarea problemei semnalate mai jos?
In aceeasi situatie mai sunt PC-urile cu IP: (IP) si (IP).
Tehnic : Probabil. Dar mai bine nu...

User : Buna ziua ,
Statia Bistrita a expediat pe 01.02.2010 , la dept. IT , un calculator defect . Va rog sa-mi comunicati cand il pot primi inapoi .
Tehnic : Imediat cum aflam cum putem sa’l stricam la fel!

User : Buna ziua
Am si eu o mica problema nu ma mai aud clientii in casca
Tehnic : Esti la call center. Asta inseamna ca problema ta este mare. Nu ne mai deranja cu mici probleme !
ps. Clientii n’au casca. Firesc ca n’au cum sa te auda in casca. Te rog sa ne explici cum au reusit sa faca asta pana acum !

User : La Slatina , desi toate cele trei statii sunt lagate la acelasi servar nu pot modifica, salva sau lista de pe un alt PC o situatie din fisierele seruite . Practic reteaua este inoperanta.
Tehnic : Un alt miracol! Reteaua este inoperanta, insa programele transmit date iar mesajele e-mail de asemenea ajung la destinatie. Probabil e vremea.

User : Revin cu informatia ca nu mai putem apela nici un numar de telefon din centrala.
Tehnic : Nici noi!

User : va rog sa verificati statia din Slatina
pentru info suplimentare George - 6124
Tehnic : Ok, am verificat’o , exista!

User : Buna ziua,
nu se mai poate suna pe Orange din centrala. Activitatea CS este semi-paralizata.
Tehnic : Ne pare rau. Sincer !

User : Buna ziua,
va rog sa imi spuneti cand se va incepe utilizarea aplicatiei de fax din calculatorul meu si a team leaderilor.
Cred ca pana in prezent le-am zapacit pe colegele din receptie cu munarul mare de faxuri pe care le primim.
Multumesc,
Tehnic : Si noi suntem tare curiosi...

User : Va rugam sa remediati pe statia (ip) din centrul Cargus Tirgoviste-nu se pot primi nici trimite e-mailuri
Tehnic : ...si nu este mai bine asa !?
o

7 comentarii:

  1. 1. zi'mi ca asta e de bine (arogant - nu stiu ce inseamna)
    2. zi'mi ca imi zici asta cu drag
    3. ...citronada?

    RăspundețiȘtergere
  2. Moahahaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!

    Hai mai, ca nu esti arogant! Decat, desigur, cand e de bine si o spun cu drag. Eu, una.

    Dar aici nu esti arogant. Esti doar satul de tampenii. Satul intr-un mod, trebuie sa admit, plin de umor.

    RăspundețiȘtergere
  3. io de cand lucrez - lucrez in IT, nu admin, dar halesc pe paine tot cu ce m-am intalnit si m-a interesat...insa am ajuns la concluzia ca sunt oameni de 3 feluri: simpli utilizatori - de genul celor care suna la admini pentru orice tampenie si nu invata nimic, 2 - oameni care macar au bunul simt sa intrebe una alta sau sa verifice o mufa o priza una alta inainte sa sune la admin, si oameni care nu suna si stiu sa isi rezolve problemele individual. insa tot din experienta categoriile 2-3 sunt rarute,
    asa ca e simplu, la problema repetata le pui un post-it in frunte sau le spui sa isi printeze foaia...la repetir si dupa asta se pune taxa pe telefon. insa trebuie sa constientizezi ca sunt oameni: tampiti de la mama natura sau care n-au nici o treaba cu asta si sunt obligati sa lucreze cu ele..gen posta, cec, voi, etc..

    RăspundețiȘtergere
  4. si referitor la 1.2.3? ce e alea? io-s grafician, nu ma stiu cu punctele si enumerarile...:D

    RăspundețiȘtergere
  5. 1, 2, si 3 nu inseamna nimic.
    bine, fie... sunt variante de raspunsuri. :P

    iar dupa cum se vede, nu sunt arogant ci amuzant! :D

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.