..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 8 februarie 2010

roz

o
ora 13 :12
e-mail de la bistrita (reprodus in forma sa completa):
va rog sa instalati si la cs adresele de corespondenta pt a putea trimite

cand primesc un asemenea mail, in cel mai rau caz il ignor. (de fapt in cel mai bun caz, fiindca alternativa este de a'i expedia un mesaj lung despre cei 7 ani de'acasa, scoala, si alte forme de civilizatie, fraze coerente samd) Si il ignor nu pentru ca nu mi’a dat buna ziua, la revedere, ‘te dracu’! Nu pentru ca nesemnandu’se, consider ca nu are autoritatea necesara pentru a cere ceva. Ci pentru ca sunt convins ca la celalalt capat al firului se afla o persoana prea nesimtita. Iar don quijote al meu mi’o zis sa le fac viata amara nesimtitilor. Nesimtitii sunt moristile-balaurii mele. Mei.
Pentru mine nesimtirea are o legatura subtila, intima cu prostia. Prostia aia urata, voluntara, nu prostia aia sfanta, inocenta, cu care te’a blagoslovit al de sus.
Dar pentru ca nu sunt cel vizat sa ma ocup de astfel de cereri, colegul mumu i’a dat curs.

ora 14 :32
e-mail de la bistrita (reprodus in forma sa completa):
in outbox nu am nici o adresa pt a putea trimite mail

unde se demonstreaza ca... da ! respectiva creatura nu trebuia sa aiba mail de serviciu. Cand faci sa’i mearga lucrurile unei creaturi nesimtite, evident vei avea de tras.

nesimtirea, prostia si incultura merg mana in mana. tinandu'se vartos.
o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.