..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 12 februarie 2010

Socioase

o
Nu, nu’s genu’!

De ceva timp vad ca si pseudosocializarile iluzorii (pa net) imi creaza o senzatie acuta de lehamite. Si asta nu pentru ca le'as fi folosit cumva. Ci din principiu.

Primesc instiintari ca pe feizbuc uite aia, uite ailalta, uite ca cineva iti zice, cineva iti face... iar io habar n’am ce cont am facut acolo. User, parola... amanunte!

Si sa ma bata alizeu’ daca am chef sa aflu!
La fel cu toate celelalte create cand a mai tras cate careva de mine – hai acolo ca facem... dracu’ stie ce fac oamenii astia. Nechezolu’ realitatii considerat, evident – realitate!

Iaca prietenu’ ala bun s’a insurat, am aflat de pe feizbuc. Pai daca ai aflat de pe feizbuc... chiar te cred ca iti e prieten! D’ala adevarat. Chiar merita sa tii legatura cu el. E unul dintre aceia care iti umple viata cu lucruri frumoase. Putini vor sa mai faca diferenta intre prieteni si cunoscuti. Se amagesc cu cuvinte mari: prieteni!
Am suficienti cunoscuti. Numai trecand prin 15 firme, 4 scoli si vreo 10 cursuri (ghizi, yachting, tenis, dans samd) am strans mai multi cunoscuti decat aveam chef.
Ieri imi spunea cineva sa socializez. Nu, nu vreau! Imi pare o lalaiala ieftina, penibila.

Iar mai nou buzz, noua creatie a lu’ gugle mi’a aparut in mail direct si m’a anuntat ca urmaresc 4 persoane si sunt urmarit de una. Sau invers, nu stiu, n’am dat mare importanta.

Azi am mancat o porcarie. Sfat: nu never ceva de la daniela’s fine food!

Si la naiba, m’a palit o durere de cap de ma uit crucis. M’as duce acasa si m’as tranti in pat pentru cateva zile. Dar diseara am de configurat un ruteras la un client.

N’am chef de nimic!
o

2 comentarii:

  1. Stii cine iti scrie in momentul asta un comment?
    Nu? ...Nu ai cum sa iti dai seama, oricum, pt ca eu nu exist. Se pare ca cei care nu au cont pe Facebook...nu exista. Deci, nici eu :)) Asadar, acum nu vezi un comentariu, cred ca ti se pare :))

    RăspundețiȘtergere
  2. probabil. asa cum nu vi de pe ip 188.25.254.46 (evident, net de la RDS). asa cum nu ai ajuns aici de pe pagina veronicai.
    si cum nu postezi pentru a face reclama.
    se pare :))

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.