..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 3 aprilie 2009

Pastila, biciul si papusa

(de la rfi inspiratie)

In industria de medicamente se aloca fonduri de doua ori mai mari marketingului decat cercetarii! Acum io ce sa fac? Ma bucur ca pastilele pe care le pap (extrem de rar) au avut parte de un marketing de doua ori mai tare decat reteta bomboanei!... Si fiidca “industria de medicamente” are un aer vag gen “statul” sau “poporul” fac o modificare - in companiile de medicamente... bla-bla. Deci acum stim deja cu cine stam de vorba si ce “ii mana pe ei in lupta”. In niciun caz hipocrate ori vre’un var al sau. Chiar descopar cu mirare ca nu cunosc vre’un zeu al banului. Nici la greci nici la romani (la latini). Insa la noi cunosc ceva despre ban. Ca este ochiul lui michidutza. Da, in chestiile alea politeiste (cele mentionate) raul si binele nu stateau in tabere adverse. Ci erau laolalta, fiecare personaj (zeu) avand calitati pozitive si negative. Ca la omu’ de rand.

Si ne mai spune rfi ca in epoca moderna sunt lansate la apa boli pe banda rulanta. Cu publicitate, ca niste produse de consum. Din simplu motiv ca avand denumiri din aria psihohologa sau psihiatrica, cu o diagnosticare destul de vaga, se creaza piata de desfacere foarte larga pentru bomboanele produse de companiile mai sus mentionate. Tot felul de disfunctii sau malfunctii, cum ar fi hiperactivitatea infantila (adica un copil nu e normal sa fie hiperactiv?... tre’ sa fie leguma?). si ce mi’a atras atentia a fost comentariul omului de radio ce spunea ca acum vor fi rezolvate tulburarile erectile si efectele psihologice ale lipsei anturajului social in ceea ce’l priveste pe ciobanul din munte.

Dap. Societatea moderna ii ofera ciobanului pastila de putut, biciul (pe de o parte pentru ca poate nu are chef si este nevoie de convingere, pe de alta parte pentru a arata ca depasim mentalitati invechite de comportament sexual) si papusa. Gonflabila, evident.

Acum societatea este mult mai fericita (despre fericirea ciobanului nu mai spunem). Ciobanul a devenit si el un puternic consumator. Daca inainte putea adopta un stil economic rudimentar, in care banul nu’si avea o pondere crescuta, azi, ciobanul este relationat la piata. Acum, cand vine o criza monetara, va simti si el efectele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.