..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 23 aprilie 2009

ham-ham


Am fost cu matza la veterinar. Azi. Si ieri. Si mai merg si maine. Ca am simtit ca e cam ferbinte de la o vreme. Si a slabit. O fi ea fimee, da’ ferbinte asa... sa fie la casa ei nu la mine. Si la mine sa fie dolofana. Daca nu io macar ea (asta psihoza parintilor este). Chestia aia pe care o avea cand am cules’o din giurgiu, se cronicizeaza. Asa ca tratament, pac-pac. Azi a facut spectacol. Ieri a primit injectiile fara sa comenteze prea mult, ca nu prea stia care e povestea. Insa invata repede. Asa ca azi, eram 3 oameni in jurul unei matze mai mica un an, pentru o acupunctura d’asta.

Si cat am stat p’acolo... m’am uitat zambind catre toti cainii care au trecut. Si au fost destui. Cu unu ' m'am si intretinut olecutza. Ok, cand o sa am chef din nou de vreo relatie, o sa caut o tipa cu caine!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.