..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 27 aprilie 2009

Muzica de caldura

Asta a fost titlu din categoria jurnalistu’ de ocazie.

Ca de fapt este vorba de urmatoarea minune: in traficul din bucuresti si dn adeseori sunt unii pe care ii mirosi ca au intentia de a se baga in fata ta cu nesimtire puternica. Dupa ce au mers pe benzi inventate de ei, dupa ce au mers pe contrasens ca sa nu astepte ca tot omu’ la coada. Io am o masina mica. Asa ca le da senzatia ca “mda, asta e mic, il fac”.

Vinerea trecuta am descoperit ceva. Cum fac sa evit haraiala cu aia care in orgoliul lor le e greu sa accepte ca o masina mica nu le face loc sa se bage in fata celor de care si’au batut joc. Uite’asa:




Ca s’a incalzit putin si multi au geamul deschis. Iar cand aud muzica asta data tare... se calmeaza subit. Ba nici nu mai incearca. Iar un incepator saracul, mi’a facut loc la o ingustare de drup desi era inaintea mea cu o juma’ de masina. Hoho!

4 comentarii:

  1. haha..:D cargo? io zic sa treci pe d'astea:http://www.youtube.com/watch?v=iijKLHCQw5o

    RăspundețiȘtergere
  2. gut-gut, da' e un disperat care acopera muzica! cu negativu' nu se poate? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. a! iar aceeasi melodie pe magheru' in fata la eva (vis-a-vis de nottara) a starnit curiozitatea a doo pustioaice rebele (14-17 ani). care s'au uitat cu maaare atentie cine este la volan. si au pufnit apoi in ras.
    io inca n'am invatat limbajul asta. imi poate spune cineva ce inseamna? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahahahahaha! F tare! :)) Eu am special pt "curse de anduranţă" Temple of Love - Sisters of Mercy sau Remmstein. Sau Lust for life a lu Iggy Pop şi mai şi dansez pe ritmuri :))))

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.