..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 22 mai 2009

le voila!

si... o mare parte din faimosul iuli, cu vreo cinci ani in urma. in margine, in dreapta. in cateva sute de poze personale din computerul meu, el apare doar in trei.

In timp ce ma uitam la poza asta imi dadeam seama ca desi l'am infruntat deja de mai bine de 10 ani si am stabilit un alt raport de forte intre noi, in timp ce el se afla in picioare in camera nu ma simt confortabil sa stau jos. Trebuie sa fiu in picioare, nu din respect, ci pentru ca sa ma pot apara la nevoie! Abia acum am inteles asta.

Si daca este prin preajma trebuie totdeauna sa il am in raza vizuala... obisnuia sa loveasca si sporadic, fara preambul, pe neanuntate, de la spate. Fara vre’un motiv evident, coerent...

Un comentariu:

  1. Chiar si prin felul in care isi tine mana in buzunar vrea sa demonstreze ca el e "miezul".De obicei, oamenii violenti sunt de fapt niste fricosi si faptul ca lovea un copil spune multe despre aceasta persoana.Imi pare rau pentru ceea ce ti s-a intamplat si vreau sa-ti spun ca te consider prietenul meu.Esti un om inteligent si asta te-a ajutat sa analizezi si sa constientizezi ceea ce ai trait.Si sigur ai invatat ca e o crima sa mutilezi un suflet de copil.

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.