..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 27 mai 2009

uorcshopu' de marti

Ieri am fost la un uorcshop. N’am aflat nimic nou. Insa e util sa mai repeti ceea ce stii. Uneori. Cowley imi spunea asta acu’ vreo zece ani (poate si mai bine), in eficienta in 7 trepte. In ultimul capitol: reascutirea fierastraului. Dar la momentul ala am zis... mein got, trebuie din nou si din nou sa fac acelasi lucru? Neeh..

S’a numit mentalitatea abundentei. M’am dus sa vad oameni si sa vad ce se mai macane la chestii d’astea.

Na chestie. S’a macanit foarte putin. S’au facut exercitii. Ca doar era uorcshop. In special (si numai) pe depistarea convingerilor limitative. Adica lucrurile pe care le crezi despre realitate si care au efectul de a te incapacita.

Ceea ce mi’a adus aminte de sistemul de invatamant. Care ne obisnuieste sa fim recompensati pentru ceea ce stim, nu pentru ceea ce facem. Pe cand apoi, in viata reala traim conform a ceea ce facem, nu a ceea ce stim.

Putem sa ne petrecem intreaga viata ca niste asini incarcati cu carti. Oameni incarcati cu cunostinte, relatia fiind aceeasi. Cand m’am oprit din a mai cauta, a mai afla a fost din cauza ca deja stiam mult prea mult decat aplicam.

Ieri mi’am adus aminte ca tot nu aplic ceea ce stiu. Stiam asta deja, dar din cand in cand mai uit. Si oricum, mi se pare atat de plictisitor sa aplic ceea ce stiu deja...

2 comentarii:

spui, semnezi.