..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 9 martie 2010

Si alte mecanicitati

.
Adineauri am realizat ca mi’e foame. Un gand a intrebat “bun, unde gasesc ceva mancare?”. Fiind la birou, pe gugle dupa rafael sotomayor, am avut intentia de a cauta, tot pe gugle… si mancare! Nu firma de catering, ci mancare in sine.

Similar, cu ani in urma, dadeam primul ajutor pe marginea unei sosele, intr’un accident de la constanta spre bucuresti, unei fete. Cand inventariam ranile, ca sa aflu care sunt cele mai periculoase si am ajuns la antebratul cu o parte din el smulsa, m’am oprit un moment intrebandu’ma unde sunt venele. Vedeam tendoanele sfasiate, trebuiau sa fie si venele prin preajma. Ceilalti imi spun ca nu m’au vazut oprindu’ma in loc, ca m'au vazut miscandu'ma cap-coada cu o viteza deosebita, insa eu stiu ca am facut’o. Si ea a avut timp sa imi vada privirea si sa urmareasca directia ei. Cand a descoperit starea in care ii era mana, s’a ghemuit pe ea, umpland rana cu pamant, cu iarba uscata, cu tot felul de mizerii. Atunci, in creierul meu un gand a spus “Am gresit, trebuie sa o iau de la inceput! Sa restartez! Sa dau inapoi la ultima salvare!

Folosirea computerului creeaza automatisme mentale ciudate…
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.