..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 12 martie 2010

Statul roman

.
Din nou, despre cum gasesc de cuviinta guvernantii sa ne faca viata mai usoara, mai frumoasa!

Trebuie sa finalizez actele de proprietate pe o casa. Acte nefinalizate cu vreo 50 de ani in urma.

Ma duc la notar, notarul imi cere pentru ca sa poata demara orice actiune de obtinere a actului de proprietate doua lucruri:
- Rol fiscal.
- Acte cadastrale

Pentru rol fiscal, de la fisc, mi se cere... act de proprietate!

Pentru acte cadastrale, functionarul roman imi cere... act de proprietate!

Si eu care credeam ca odata’n viata gasesti situatia rotii infinite in care nu poti obtine pentru mort act de deces pentru ca actul de identitate nu mai este valabil, si nu poti obtine act de identitate valabil pentru ca... nu are act de deces!!!

Macar in asta data nu am un tata mort pe masa, ci o casa in picioare.
.

Un comentariu:

  1. noa, lasa..uite altii http://www.simonatache.ro/2010/03/18/aventuri-in-tara-lui-papura-voda/:)) m-am gandit la tine cand citeam :))

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.