..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 21 martie 2009

de dimineata. sambata.

cu leapsa. incepe sa sune a oracole din care completam in clasa a 5'a. daca ai putea sa('mi) spui ceva, cand ai vrea s'o facem? sau e mai tare caietul cu patratele sau ala dictando?

nu dau nimanui. daca inspira pe careva, poate sa.


1. Care e singurul lucru pe care nu ai vrea să-l schimbi niciodată la tine?
da.

(later edit: varsta?)


2. Primul film care îţi vine în minte acum?
ala pe care nu l’am vazut si ma batea... cineva la cap cu el. In care richard gere o pune de’o amoroasa cu (lapsus) tipa aia tare pe care am vazut’o pe multe desktopuri de gagici. El fiind casatorit. Ea fiind dansatoare. Sau ceva prin zona.


3. Ce ai desenat ultima oară (pe hartie, nu în paint)?
dungi. sau linii. In forme fara nume. La birou. Ma ajuta sa gandesc. Si sa vorbesc. Totdeauna am avut nevoie de inca o preocupare care sa preia din ‘procesor’ cand gandesc. In timpul partidelor de sah din concursuri trebuia sa mai fac totdeauna ceva pe langa. Analizam zugraveala si datam varsta crapaturilor... sau alte operatii.

4. De câte ori ai spus “te urăsc” până acum?
Sunt un baiat cuminte. Nu spun chestia asta. Nu inteleg ura raportata la o persoana. Daca e cazul... poc bataie, vorbe de alint. Sau la revedere. Si gata.

5. Cu ce personaj din literatură te identifici?

Adica trebuia sa citesc o singura carte???

Sunt designiori si knecht la un loc. Sunt ender. Sunt cum naiba il mai chema pe lupul de stepa al lui hesse, sunt nebunul cu viata pe un peron al lui paler... si asa mai departe. Sunt un om perfect normal. Sunt o gramada de indivizi.

6. Cât de bine te înţelegi cu tine?
Depinde despre ce vorbim. Io cu noi...


7. Daca ar fi sa scrii o carte… ce titlu ar avea?
Again. Numa’ una?

Fix in momentul asta: Inutilitatea.


8. Descrie în trei cuvinte o persoană pe care încă nu ai cunoscut-o.
per, fec, ta – pe aceasta persoana inca nu am cunoscut’o... in rest, le stiu pe toate.

Adaos: vezi? iar incepem sa nu ne intelegem om cu persoana. Firesc ca am cunoscut si persoana perfecta. Dar nu suntem toti de acord. Ba suntem. Doar ca unu (sau unii) se mai razgandesc, apoi se razgandesc la loc... il stiu pe asta: e nebunu’ lu’ paler.


9. Continuă propoziţia: Azi, încă adormit...


Azi, încă adormit, am incercat sa raman asa. Oricum, de trezit, nu ma voi trezi. Nu se va intampla asta. Am incercat mai demult. Si e prea greu, la naiba. Pentru a te trezi trebuie sa muncesti cu tine de’ti sar capacele. Sa’ti vanezi fiecare slabiciune, fiecare defect. Am cateva placeri la care se pare ca nu sunt gata sa renunt. Si apoi nici nu pare sa fie o chestie prea buna. Ce sa cauti treaz printr’o lume de somnambuli? Dar nici adormit nu reusesc sa raman. Din cand in cand lumina imi strabate prin pleoapele inchise. Vad umbre, lumini, forme si uneori chiar culori. Si incerc sa le spun celor din pestera ceea ce vad. Dar ei au o leganare periculoasa de zombi. Se leagana inainte si inapoi. Vin spre mine, curiosi, dar apoi se retrag. Asta nu exista, spuse taranul vazand girafa la zoo. Ma aflu intre ape. Si apoi, nici nu vreau sa deschid ochii. Cand ii deschizi vezi spatiul. Ei stau cu ochii inchisi si ingramaditi unii in altii pentru a’si simti apropierea prin intermediul caldurii corporale. Unii altora. Cand deschizi ochii vezi spatiile. Dintre oameni. Vezi orizonturile. Orizonturile nu sunt populate. La orizont nu vezi oameni. Ci spatiu. Si diverse lucruri ce il delimiteaza. Si vezi libertatea. Alergi prin ea, topai, o pipai. Ei vorbesc despre libertate. Somnambulii. De asemenea ei vorbesc despre lumina. Despre orizonturi. Ei vorbesc! Si raman ingramaditi unii in altii. Cate unul face o curajoasa explorare. Cu ochii inchisi, in functie de noroc se loveste sau nu de cate ceva. Oricum, rapid, dupa cativa pasi de om beat, pasi fara directie, revine intre ei. Si este aclamat. Ca un fiu ratacitor ce a... cunoscut necunoscutul. Azi, inca adormit. m’a lovit seriozitatea. Nu, nu doare. Cred ca s'a tabacit locul cu pricina.


ps. ura, mi'am reparat computadorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.