..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 17 martie 2009

Matza nu'i nevasta





Cineva’mi spunea cu ceva timp in urma ca pisicilor le place curatenia. Merde si la naiba! Luni dimineata i’am lasat la dispozitie camera intr’o situatie deplorabila. Azi e marti si iata ca dupa doua zile arata fix la fel. N’a facut curat, n’a strans nimica. Singurele schimbari zilnice, ritmice sunt: cosul rasturnat si o draperie doborata (eu in fiecare zi le pun la loc).

As face o poza ca sa arat dezastrul, ca sa o fac de ras! (pozele de sus sunt mai vechi)

Unde tre’ sa duc matza asta ca sa invete sa’i placa suficient de mult curatenia ca sa o si faca?

5 comentarii:

  1. E posibil sa nu fi fost suficient deranj !?

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)) la unu une ii mai dezastru ca la tine ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda. Sa va vad pe dumneavoastra cum va mai place dupa ce doua zile la rand va impiedicati de cd'uri, bucati mai mari ori mai mici de autocolant (ca am mai bricolat ceva in week-end), o cutie de ceai la piramida (cum zicea danonel), doua carti, trei cuttere, o foarfeca, ceva hartii enigmatice, doua tastaturi (sa nu ma intrebe nimeni de ce, nici eu nu inteleg), un pinocchio rosu, mic, din lemn, facut tandari (asta chiar era o amintire), un aspirator si doua genti de voiaj plus cea de laptop. Si trei mere. Daca va place aceasta stare de lucruri, trag concluzia ca nu sunteti nevasta. Nici pisica. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. tu'n dushu' meu. desi nu duc lipsa de idei (decat uneori cand e nevoie acuta de ele), mai, la asta nu m'am gandit.
    ok. ofer pisica part-time. toarce in cantitati industriale, zgarie la fel, distruge ca schwartzenegger (sper ca i'am nimerit numele). da desteptarea odata cu lumina (zorilor sau de pe hol), mai ceva ca un cocos medaliat (pinot gris ori something), chiar daca stingerea a fost la 3-4 spre dimineata.
    cum sa nu o doresti? :D

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.