..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 10 martie 2009

vreau copii! cred...

(povestea unei fetitie)

Intr-o zi, mama era plecata si tata trebuia sa se ocupe de mine.

Aveam cam 2 ani jumatate. Cineva imi daduse cadou un "set de ceai" si era una dintre jucariile mele preferate.

Tata era in sufragerie, ocupat fiind cu stirile de seara, cand i-am adus o ceasca mica de "ceai", care era de fapt doar apa.Dupa mai multe cesti de ceai si laude primite ca facusem un ceai asa gustos, mama s-a intors acasa.

Tata a facut-o sa astepte in sufragerie, ca sa ma vada pe mine cum ii aduc lui o ceasca de ceai, deoarece era"cel mai dragut lucru". Mama a asteptat si binenteles ca destul, cum veneam pe hol cu ceasca de ceai pentru tata si l-a privit cum a baut-o.

Apoi i-a spus: 'Ti-a trecut vreodata prin cap, ca singurul loc la care poate ajunge sa ia apa, este WC-ul?'

3 comentarii:

  1. da, am primit textul pe mess de la un tip - nu prea stiu exact cine e gagiul... dar am ras pe saturate.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):)):)):)) Exceptional!
    Doamne-ajuta ca am invatat-o pe fi-mea sa aduca cescuta goala si sa NE PREFACEM ca are ceai in ea :))

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.