..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 10 martie 2009

leapsa

Acestea sunt regulile:
1. pune link-ul celui care ti-a plasat leapsa
2. posteaza aceste reguli pe blogul tau.
3. impartaseste 6 lucruri care te fac sa zambesti.
4. da leapsa mai departe altor 6 blogosferici: danonel, ana, crina, mihaela, gabi, 6. (al saselea ar fi fost genaro, insa nu stiu sa aiba blog).
5. anunta-i pe cei carora le-ai dat mai departe leapsa.


Top 6 lucruri fericit ideale

1. Sport (sky, tenis, inot, windsurf, yachting, voley, sah – desi asta nu e sport de’a binelea) – sportul e pe primul loc pentru ca ii duc dorul cel mai mult. *

2. Volanul. Sau mai degraba viteza. (in masina, pe bicicleta, iar cand ma fac mare imi iau si un harley) Cu muzica tare, in functie de starea de spirit si un geam deschis. *

3. Carti bune. Daca mi s’ar spala creierul, ar exista totusi un castig! As putea citi inca o data trilogiile lui orson scott card ‘pe stomacul gol’. *

4. Nebunia. Sau exercitarea nebuniei. Cand faci / zici ceva care blocheaza minti inguste si provoaca fetze perplexe. *

5. Riscul. Cand dansezi cu pericolul. Apleci yola pana cand da sa intre apa in barca si o pala de vant neprevazuta poate fi ‘ghinionul ala mare’. Cand te cateri pe un perete si o priza proasta te poate arunca jos. *

6. Trezitul de dimineata cu cineva in brate.

* - inseamna, firesc, sex. (nu stiu de ce m’am obosit sa explic asta, e de la sine-inteles - freud e de vina)

Top 6 lucruri fericit reale

1. Filme.

2. Sex

3. Lenevit la soare.

4. Sex

5. Citit

6. Sex

(dupa cum se vede, in realitate sexul e mai rar decat... mai sus)


-------------
later edit: sunt genul ala naspa care vrea mai mult. inconstient am schimbat tagul lepsei din zambet in fericire. si in loc de un top am pus doua. asta constient. dar numai asta. in rest, la fel de inconstient.

2 comentarii:

  1. sorry ergo ... I don't play always other rules. Cheers!

    RăspundețiȘtergere
  2. that was genaro. happy to 'see' you. imi pare rau, dar chiar nu am mai avut timp sa mai pun ceva pe forumul tau.

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.