..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 16 aprilie 2021

Cacafat

 Altii de curand i'au spus Arahat, eu de mai demult i'am zis Cacafat. Curioasa coincidenta.

Mi s'au adunat cateva randuri despre personaj, le pun aici.

Zicea cineva ca uite, "Arafat a creat ceva din nimic, toata stima (...)".
Individul asta capata astfel o legitimitate pe care consider ca nu o merita.
Pentru ca de fapt ce a facut a fost sa desfiinteze "salvarea" si sa o transforme in afacere pe persoana fizica(!!!), cu bani de la stat.
Ei, cum suna asta?!

Cum suna faptul ca indiferent de stapanirea politica el a avut parte de cash-flow de la statul roman, ca sa "faca din nimic" ceva afacere particulara cu banii statului...?! Plus eliminarea concurentei de stat... care da, mergea prost, insa stim de ce si cum s'au falimentat multe afaceri pentru ca sa fie ieftine la cumparare sau sa faca loc pe piata. Iar in acea perioada nu era nimic care sa mearga bine in Romania.

Btw, despre individ nu stiu chiar multe dar mi'a intrat rau in colimator acum 5-6 ani cand in cateva interviuri l'am vazut emanand o mentalitate de stapan de sclavi, batand cu pumnul in masa sustinand niste ilegalitatati injositoare pentru oamenii angajati in sistemul medical. Parafrazare: daca te'ai facut medic ti'ai asumat ca muncesti ca berila, in conditii naspa, esti by default obligat sa muncesti in afara regelementarilor contractuale, nu ai viata in afara jobului, si evident nu ai de ce sa fi platit pentru ore suplimentare!! 

Cam asta "a creat" individul. o afacere din bani publici cu care daca ai contact (am avut de doar cateva ori) descoperi ca in spatele decorurilor care sustin o imagine creata cu multi bani se afla niste realitati dezolante. Am fost plimbat intr'o noapte intre spitale cu acele ambulante care arata foarte lucios pe dinafara. Inauntru erau crunt de mizere, oamenii de pe ele erau dintre nefericitii tarii in stare sa voteze pentru o punga de malai. Lipsa de profesionalism sistemica (salarii mizere si conditii de lucru care elimina oamenii competenti), un sistem de exploatare a unor oameni sarmani, dar care produce suficienti bani incat sa fie sustinut de orice partid politic trece pe la guvernare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.