..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 22 septembrie 2007

fara identitate

trebuie. trebuie sa-mi fac un blog unde sa spun ce am de spus, unde nu ma cunoaste nimeni, unde nu trebuie sa ma feresc. de sefu, de prietena, de terapeuta, de prieteni. ca sa pot crea povestioare despre care sa nu fiu intrebat pana unde merge identificarea cu realitatea. 

am 30 de ani, eram bucatar, cel mai mult timp am lucrat pe santier, directoras de produs, designer mobilier, lucrez in IT. trebuia sa fiu profesor de mate.

_____
mai nou, (de vreo cinci-sase ani) mi se spune ca scriu bine. sa ma apuc de scris. si ma apuc sa incerc p'aici. e un mod de a ma deconecta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.