.
Te saturi
sa tot primesti „sfaturi” potrivite pentru copii sau adulti retardati despre
cum sa te feresti de cladura. Despre cum sa… orice. Atentie podeaua este umeda, cafeaua este fierbinte... No shit, Sherlock!
Te saturi
sa fii mintit de site’uri. Cauti magazin moto, esti trimis la magazine de biciclete,
sau auto. Cauti hoteluri biker-friendly, esti trimis la hoteluri comune, fara
nici cea mai mica legatura cu subiectul. Prin intermediul unor site’uri care afirma ca sunt dedicate hotelurilor pentru bikeri.
Te saturi
sa fii mintit de review’uri. Facute in spirit de reclama, nu informativ.
Te saturi
sa vezi un titlu interesant, o poza interesanta si sa ajungi pe un
site care te obliga sa dai next-next-next de tz’spe ori pentru ca sa obtina ei
trafic. In timp ce tu petreci mai mult timp decat e cazul, si descoperi ca
informatia promisa… nu exista, sau este o gogorita penibila.
Te saturi
sa parcurgi articole kilometrice si sa descoperi ca au batut apa in piua, n’au
zis nimic relevant.
Te saturi
sa vezi cat de usor multimea vireaza rapid catre subiecte frivole, triviale,
subiecte nesfarsite si nesfarsibile, astfel mutandu'i'se atentia de pe
subiectele unde tocmai si in sfarsit se presa o rezolvare.
Te saturi
sa descoperi ca oameni care trebuiau sa fie cu mintea intreaga sunt marionete
pentru mutarea atentiei celor multi.
Te saturi
sa vezi ca daca filtrezi tampenia crasa te trezesti intr’o sahara pustie si
torida insetat dupa o discutie cu substanta, dupa cateva vorbe cu ratiune in
ele. In mijlocul multimii.
Te saturi
sa vezi ca societatea are nevoie sa creeze mecanisme de protectie pentru ca
militia este in cel mai bun caz degeaba, dar de regula sursa de pericole.
Te saturi
sa vezi cu cata nesimtire (sistemica si sistematica) sunt tratati de catre administratie cei din sistemul
medical si cat de putina impotrivire apare impotriva amintitei nesimtiri.
Te saturi ca de la o luna la alta sa descoperi ca lucrurile se imput, de genul youtubului care incepe sa iti bage reclame in moduri complet sictiritoare.
Te saturi ca de la o luna la alta sa descoperi ca lucrurile se imput, de genul youtubului care incepe sa iti bage reclame in moduri complet sictiritoare.
Si te
saturi. Si dupa?
Pai „dupa”…
doar ajungi sa il intelegi pe nenea ala cu potopul… si ti se pare potrivita solutia
lui Nero…
Desi teoretic
stii ca aici se potriveste ceea ce „spunea” un personaj al lui Hesse – cum ca oamenii
te vor dezamagi din nou si din nou, dar este important sa nu iti piezi
increderea in ei. Sa nu te departezi iremediabil de ei. Chiar daca nu vezi de
ce sa nu.
(citat
pe care cautadu’l la un moment dat nu l’am mai gasit spus atat de ”cu substanta”
ci intr'o forma destul de stravezie. si de atunci ma mai intreb din cand in cand cat
de mult am adaugat eu in cartile pe care le’am citit - fara sa imi dau seama)
.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
spui, semnezi.