.
Dupa 24
de ore: as spune soft de proasta calitate – dar ar fi un eufemism!
Puncte bune:
Iti alegi
sursele de “stiri”.
Puncte
proste:
Confuzant.
Nu e clar cine cu care a vorbit, thredul de discutie nu are o cursivitate
grafica limpede. Unde s'a terminat o discutie si a inceput o postare noua....
Mesageria
e inca zona neatinsa – pare sa aiba alte efecte decat cele dorite.
Mentionarea
cuiva este complet cretina – nu are functie de recunoastere a apropiatilor
mentionati.
Nu poti
edita un mesaj odata scris.
Iti propune
constant tampenii: persoane pe care sa le urmaresti complet cretine, fara nici
o legatura cu zona ta, desi este configurata propunerea “tailored for you”. Am dat
“follow” preponderant pe surse de securitate IT (nume mari in domeniu) si mi se
propune sa ii urmaresc pe Marius Moga, Inna, stirile ProTV, Delia! Are you for real?! De cand sunt astia somitati in securitate IT?
Nu iti
permite sa ai canale (surse) nepublice. Adica din 10 surse pe care le urmaresc
sa am doua care sa nu fie aratate tuturor ca le urmaresc.
Iti
trebuie cunostinte de magie de nivel trei ca sa publici content video, imagine.
Afisare de
imagini care odata realizata se poate vedea trunchiat, iar la vizualizare utilizatorul
nu are nici un motiv sa banuiasca acest lucru. Vede jumatate din imagine, astfel
imaginea nu prezinta cap si coada (sens), se trece mai departe banuind ca e o
postare proasta.
Iti cere
date personale - orice esti sufficient de
idiot sa dai pe langa mailul pe care il dai din start: cont FB, numar telefon,
card, lista de contacte din mailurile tale, de oriunde…
Concluzie:
Evident nu calitatea e factor de succes, nu
"customer satisfaction" e factor de succes, ci forta cu care esti
capabil sa impingi celor multi un crap (vorba unui
coleg) pe gat.
.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
spui, semnezi.