...Acel moment cand esti la zuperma...gazin si langa tine un tata zice fetei sale sa isi aleaga covrigi. Ea alege si... il auzi in spate: "A, dar sunt Croco, ia d'aia Chio!".
Te intorci si studiezi specimenul. Castiga peste medie, viata tihnita, foarte probabil corporate, cu aparenta educata.
Avand ghinionul de liceu economic si chiar de a invata am avut o perioada de constante ironii din partea cunoscutilor cand (prin anii '90-'00) le tot ziceam sa cumpere produse romanesti pt ca e singura sansa sa nu ne ducem in cap ca tara. Apoi au inceput sa se prinda si aia din mass-media si evident tugulanul de rand. Asta vreo 10 ani mai tarziu.
Pentru ca inca 10 ani mai tarziu sa il auzi pe tugulanul de rand ca isi educa copilul sa evite Croco in favoarea Chio. Culmea, chiar cel mai la indemana brand pe care il foloseam ca sa arat ca avem si d'ale noastre bune. (nu mai stiu daca intre timp a mai ramas de'al nostru sau nu dar principiu ramane: brand romanesc vs de afara)
Al doilea motiv pentru care simteam nevoia sa il pocnesc pe idiot era ca... Chio. Cand din start - unde poti - in ziua de azi trebuie sa alegi produse care sa nu fie ale gigantilor. Pentru ca gigantii astia vin la pachet cu o tarla de efecte toxice pentru societate.
M'am uitat la el cateva secunde cantarind daca are sens sa ii explic ceva cornutei (cornutului)... am concluzionat ca nu. Cum zicea terapeutul zilele trecute - sunt situatii in care orice alegere e proasta, tot ce poti face e sa vezi care e cea mai putin proasta. Daca nu iei atitudine te simti de cacao. Daca iei atitudine ai parte de un conflict. Asa ca tot te simti de cacao doar pentru ca-conflict. Pe care daca il peirzi te simti iar de cacao. Daca il castigi... ca sa il castigi inevitabil calci in picioare alte principii. Si iar te simti de cacao.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
spui, semnezi.