..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 30 octombrie 2007

becalian

lucrez intr-o firma becaliana. adica e condusa de un becali. nu ma refer la faptul ca omul meu ar fi atat de "taran"... ci la faptul ca omul meu ia la fel deciziile, analizele sunt la fel de laborioase... iar competenta oamenilor este supusa vantului. care bate, care nu bate. din stanga. din dreapta... samd.



iar gramatica. este cred mai proasta. a omului meu. am sa fac un post aici cu mailurile de "top management" ale becalianului nostru.



...si este o firma de top din tara. capital suta la suta romanesc. adica secu'. of cource.


firma care rezista viguros si ULUITOR pe piata, in varful pietei... desi de (vreo) 4-5 ani de cand sunt aici nu exista luna in care sa nu ma mir de forta cu care "conducerea" incompetenta da la gioale (pur si simplu) firmei.

luna de luna (si chiar mai des) se iau decizii ingrozitoare, penibile, decizii la nivel enterprise.

dar rezistam pe piata. in top. fin'ca avem pile. recte, avem contracte. ' recte avem usi deschise pen' diverse chestii.



inca o data... uluitoare solidaritatea tampeniei umane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.