..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 1 noiembrie 2011

ted again

 
am ajuns intamplator din nou pe TED.

 prima jumatate a prezentarii m'a lasat rece.

dar cand a ajuns la subiect am zis da!

a fost declarat razboi impotriva muncii. cu planse si lozinci penibile, cu ridicole jocuri de logica de genul "less is more" - ducand la ideea ca e corect a munci mai putin si a castiga mai mult... iar cand caut un instalator sa'mi monteze convectorul pe gaze nu gasesc. cand caut un instalator bun care sa'mi schimbe tevile de apa ma inscriu pe carnetelul lui mai plin decat carnetul de bal al unei ducese din romanele lui balzac.

si ceea ce nu spune suficient tipul este despre armonia si echilibrul celor care muncesc fizic.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.