..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 1 martie 2012

.
incercari de a provoca-instiga primavara.
- sambata am deschis larg geamurile din sufragerie. (duminica a trebuit sa le inchid la loc)
- sambata am scos florile pe pervaz. (luni a trebuit sa le bag in casa la loc)
- de vineri-sambata nu mai port caciula. (cred ca am racit. la loc.)
.

2 comentarii:

  1. Ce chestie, as fi jurat ca esti genul care ar zice "sa ninga, sa ninga!!" si apoi, dupa ce chiar ninge, ar zice "ce frumooooos!" :D

    RăspundețiȘtergere
  2. nu inteleg. nu a nins frumos? nu s'a asezat frumos zapada? ceea ce e frumos e frumos! :P
    ca nu s'a pliat natura pe dorinta mea e uimitor intr'adevar, dar ca a oferit ceva frumos... e la fel de adevarat.

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.