..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 26 mai 2014

Votare



.
Plecand de dimineata de acasa… nefericita idee de a afla rezultatele votului de ieri.
37-si ceva la suta PSD.

Am vazut altfel afirmatia lui Tutea “am facut 13 ani puscarie pentru un popor de idioti”. De fapt nu altfel ci din nou si mai reala. 37-si ceva la suta idioti cu acte de atestare a starii lor.
Asta in cazul in care numaratoarea nu a fost manarita. Ceea ce nu cred ca e o probabilitate… improbabila.
Asa ca am ajuns trist la birou.

Cand vezi incompetenta la cei ce au fosta de decizie peste a ta... nu poti fi decat demoralizat. Fie ca sunt sefii tai, fie ca sunt oamenii politici din tara ta, fie ca sunt cei multi care au forta electorala mai mare decat a ta... fie ca sunt toti la un loc.

Un pic mai tarziu mi’a trecut prin minte sa aflu si prezenta la urne. 30%.
Deci nu am 2 din 5 oameni idioti cu atestat in tara mea, ci doar 1 din 10. Eh, parca e mai bine. Pe de o parte imi mai trece din mohoreala. Pe de alta parte… ce sistem minunat?! Doar 1 din 10 voteaza pentru hoti si hotii ies pe primul loc.

Am vazut printre articole iesind din nou la rampa napasta Romaniei vorbind (Ion Ilici). Si mi’am amintit ranjetul de satisfactie pe care il intalnesti la el, la Ponta, la Nastase… este ranjetul celor care au pus mana pe putere intr’un joc cu regulile masluite, ranjetul care spune “uite’te la ei, si daca stiu ca ne batem joc de ei tot n’au ce face!”.

Si mai este un aspect. Cand Rusia tocmai incepe din nou sa puna pe jar intreg mapamondul, aratand ca nu si'a uitat vechile obiceiuri de a calca in picioare suveranitatea statelor din apropiere... poporul roman voteaza cu prietenii rusilor. Este inteligenta de a te da cu cei puternici? Este lipsa de caracter, de coloana vertebrala? Este... inconstienta sau intelepciune?
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.