..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 30 septembrie 2011

albastra


 
N’am mai scris la nervi de mult.

Prostia are mai multe fețe, mai multe fațete și mai multe nume.

De curând am aflat ca ea se mai numește si Ecaterina Andronescu, Cristian Dumitrescu și Titus Corlatean. Si sade bine-merci sub umbrela social-democrației. Adica idiotocratia stiam ca e in floare, dar sa vina un tentacul de'al ei dinspre un fost ministru al invatamantului... deja imi caut psl'ul (pusca semiautomata cu luneta - am avut unul in dotare in armata si nu stiu cum de m'au pacalit sa il dau inapoi la un moment dat - tare util ne'ar fi fost...).
Ca doară board’urile de administratie ale facultatilor private nu vor permite nerealizarea forecastului… asa… din nimic… pen’ca cica ar fi picat unii bac’ul!

Imnul de stat - am aflat de curand - este o chestie care de fapt n’are forma fixa reglementata prin constitutie, ci forma pe care o vrea gigi de la scularie (sau de la folbal). Ca cantaretul este absolut nevinovat, el cantand imnul cu versurile primite ‘de la federatie’(!)…

Situatia e din ce in ce mai albastra.

Si vazuta chiar de la cativa anisori.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.