..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 20 septembrie 2011

seara

.
Unui spectacol Năstase văzut la teveu îi lipsește gustul său bogat.

Am cvasiratat demonstrativul de toamnă.

La teveu a fost... fără replicile care fac deliciu (fiindcă operatorul teve habar nu știe sa pună microfoane în teren la un asemenea spectacol), fragmentat, lipsit de momente delicioase (fin'ca operatoru' teve este disperat sa bage reclame fara-numar-fara-numar...).

Presupun ca as fi penibil sa cer unui canal de sport sa știe ce înseamna Năstase, cum sa își pregateasca transmisia unui asemenea regal.

Totuși... vinul rosu si cativa plescoi capabili sa lase pe degete un miros inebunitor de afumatura... au reusit sa domolească frustrarea, si sa 'focuseze' (misto termen, nu?) 'pe pozitiv' (misto moto, nu?).

Eu n'am nicio scuza, îmi notasem și în agenda telefonului... chiar asa... de ce nu m'a anunțat telefonul? E vina lui! Hotărât, dau în judecata Nokia!
 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.