..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 19 ianuarie 2012

Ce'i mana pe ei in lupta? (2)

.
in asta seara pe la victoriei - eu spre pub'ul de pe titulescu pasind - m'am intersectat cu suflul civic.
vad grupuri razlete si dezorientate stationate cu nedumerire pe chipuri (iesenii din articolul urmator).

si deodata... vuiet. in mars entuziast trece un grup de pustani tigani, dotati cu steaguri PSD (noi noute, mai noi decat hainele de pe ei). vreo 40 de pustani. intre 12-13 si 25 de ani. jos basescu!

mi'am amintit de relatia intima intre iliescu - PSD si tigani. iata ca se pastreaza. (ba chiar si tipul din povestea (1) - de la biliard - tot tigan este)


presupun ca trebuie sa le multumesc pentru ca imi preiau indatoririle civice iar eu am astfel timp sa ma duc la bere, nu?
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.