..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 18 ianuarie 2012

eveniment

.
un blog pe care il urmaresc de mult a nascut o carte. 

e adevarat ca a fost vorba de un tiraj mic, dar si mai adevarat este ca acel tiraj s'a epuizat din librarii in cateva zile in conditiile in care cartea avea un pret deloc de neglijat, un autor necunoscut si continea... poezii! cine mai citeste poezii in ziua de azi? iata ca mai multi.

si iata de ce am spus ca un blog a nascut o carte: interviu cu iv cel naiv
iar pentru cei care vor mai mult voila si detalii despre carte (detaliul 1, detaliul 2).
.

Un comentariu:

  1. mi, a name I call myself28 ianuarie 2012 la 14:11

    yey! cu riscul de a te copia am sa pun si eu link la cartea lui iv pe care am si facut-o cadou de craciun. frumos, foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.