..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 14 februarie 2012

determinism feroce


.
(demonstractie)

pentru ca metroul statea curios de mult la piata romana am coborat.
pentru ca era ziua cu valentezeli nu mi’am sunat nici un prieten sa ne vedem la o bere (daca tot eram la romana).
pentru ca am iesit pe la iesirea din fata KFC… am mancat ceva la KFC.
pentru ca ieri nu mi’am gasit in biblioteca jocul lui ender in timp ce tot restul seriilor corelate erau la locul lor… cel mai probabil am imprumutat’o cuiva si am uitat cui. si de mult timp. asa ca piua.
pentru ca piua m’am dus la cartaresti sa iau alta. alta aceeasi.
pentru ca ma uitam dupa orson scott am vazut o carte pe care nu o stiam din seria cu pamantu (serie mai putin fenomenala dar macar reteta sigura)
pentru ca am vazut’o am cumparat’o.
pentru ca am cumparat’o voi avea a doua noapte alba consecutiva cetind.

deci iata ca traim intr’o lume strict determinata, nu avem nici cea mai mica forta de a influenta cursul lucrurilor!  suntem niste frunze’n vantul de neinvins al (pre)determinarii ridgide! :D
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.