..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

marți, 8 mai 2012

9 mai

.
...iar daca mai sunt si altii la fel ca mine aflati va rog ca: maine 9 mai se va juca la bucuresti finala cupei europene. 

 astfel se inchide un sir de nedumeriri-banuieli:
- deci pe lipscani este expusa o cupa ca sa faci poze cu ea. hmmm...;
- deci saormarul in obisnuitele small-talk ma intreaba daca mi'am luat bilet la finala. si ca de'acum vom tot avea meciuri d'astea pe arena. hmmm...;
- deci in birou se discuta ca maine cu ocazia meciului altii sunt liberi din cauza ca va fi blocat traficul. hmmm...

 deci gugle meci 9 mai (dupa ce am consultat calendarul ca sa aflu in ce zi ne aflam) si am aflat ca finala cupa la noi. ce chestie dom'le!
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.