..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 24 martie 2021

O Nota


o nota de prin 2019 gasita ratacita pe o aplicatie, o pun aici.

 acum singuratatea mea este deplina.
nu exista nici o persoana de acelasi sex cu mine cu care sa ies seara in oras.
cei cu care comunic pe net, la telefon...
unul dintre ei la propunerea de iesire la o bere sa discutam diverse a raspuns ca i accept the challenge. si nu era o figura de stil. (si chiar si asa, tot nu a iesit)
altul a petrecut cam o jumatate de ora (in vizita la mine acasa) incercand sa ma convinga sa imi creez "cultul" meu, pentru ca am ce trebuie pentru un guru.
iar ambii sunt oricum cu familie si copii.
subiectele mele de discutie sunt in zone de care cei multi se feresc. basically eu discut despre societate sau despre natura omului.
invers - 70-90% din ce se discuta la o bere este din categoria ce a facut gheorghita, marioara... despre fapte petrecute, irelevante pentru societate. zonele lor de discutie imi sunt cel putin neantrenante.
daca eu as iesi astazi la o bere cu cineva i'as spune ultima noutate, noutate suparatoare pentru mine, la nivel personal. faptul ca la o lansare de carte a unui sociolog cu doctoratul la Stanford au fost cateva lucruri care m'au contrariat in discursul lui si am pus trei intrebari care i'au anulat cateva din ideile forte pe care le prezenta. si ma nemultumeste ca asta este calitatea indivizilor cu recunoasteri inalte in societatea noastra.
si realizez ca la un astfel de subiect ceilalti nu ar simti ca au cu ce sa vina in contrapartida in discutie.
cei care ma cunosc ajung sa fie mainly in doua categorii: fie nu inteleg ceea ce spun, fie inteleg si sunt impresionati.
cand creezi astfel de reactii nu poti fi cel cu care se iese casual la o bere.
in zona mea tangibila social nu sunt indivizi cu aceleasi preocupari.
exista doi tipi cu care sa  pot discuta la o bere. amandoi sunt departe de romania. iar unul si cand era aici avea viata de familie extrem de plina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.