..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 19 februarie 2011

Kendo

.
Am citit pe un blog ca punerea bogu’lui declanseaza o uitare a celor invatate, un blanc, o desincronizare a miscarilor intregului corp, miscari care devin dezlanate, picioarele nu mai danseaza in acelasi ritm cu mainile samd.

Cred ca aceasta problema nu este de la bogu. Cel putin la mine a aparut acest fenomen, insa cu alt motiv.

Aseara a fost al doilea antrenament la rand cand avand o persoana in fata mea s’a dus dracu’ toata coordonarea. O intreaga serie de greseli a aparut brusc. Armarea devine scurta, in lovitura nu se mai sincronizeaza cu piciorul stang, umerii se ridica rigizi, bratele se incordeaza pe finalul loviturii,… kiai’ul a…disparut cu totul. Tot corpul  mi se impotriveste. Se incordeaza, scade amplitudinea miscarilor, opreste coerenta, anuleaza corectitudinea…

Tot corpul vrea sa ma impiedice sa lovesc o persoana care… nu mi’a gresit cu nimic.

Daca vreau sa continui kendo, cred ca trebuie sa’mi amintesc de armata. De felul in care reuseam atunci sa starnesc batai doar din placerea de a ma bate. Daca nu regasesc acea stare n’are niciun rost sa mai continui. 
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.