..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 14 februarie 2011

puteri

.
 azi s'a confirmat din nou: am puteri.

dupa o ora de asteptare, un utilizator ma suna sa'mi spuna ca nu mai merge o anumita chestie din soft. ii zic care este cea mai probabila cauza si apoi hai sa verificam daca este ea. intram in meniu, apoi in fereastra in cauza, apasam botonul... si pouf! ... a mers.

a ramas repetand cu o voce dezorientata "de o ora nu mergea, acum a mers... de o ora nu mergea, acum a mers...de o ora nu mergea, acum a mers".
i'am zis calm: da, stiu, patesc des asta. cand sunt sunat lucrurile incep brusc sa mearga. deja am trei colegi care stiu ca trebuie doar sa ma sune. cand imi indrept atentia catre ceva incepe sa mearga. fara sa fac nimic altceva. 
deh, am puteri!

firesc, aceasta putere are si perechea ei. zile in care fac invers. se strica aproape toate electricele pe langa care trec.

dar ca ieri n'am mai vazut. ma uitam vesel la mash, cand am simtit ceva ciudat. m'am dus brusc in bucatarie. am deschis usa, am simtit miros de plastic ars. cand am trecut pragul ceva "deasupra" mea a facut plici (am auzul prost deci deasupra este un termen relativ). un plici de scurtcircuit.
mi'am petrecut o ora incercand sa aflu sursa. fumului si 'pliciului'. lumina mergea, frigiderul mergea, instantul nu mai este alimentat de peste un an de cand  am pus boiler, prizele nu erau incinse, cablurile nici atat. mirosul era peste tot dar nu venea de nicaieri.

si daca tot eram in bucatarie am facut niste spaghete cu carne.

asa ca azi am aflat de ce nu voi putea niciodata sa'mi iau mancare la serviciu de acasa.
pentru ca mancare fac de regula in we. nu rezista aproape niciodata pana luni.

de cand m'am apucat sa mananc, e ceva ciudat: mi'e foame tot timpul. 

cand nu mananc nu mi'e foame. cand mananc - mi'e foame. si pot manca intr'una. in we daca stau in casa sunt in stare sa mananc non-stop pana termin tot.
inclusiv dulciurile si bautura.
cred ca asta e o alta putere a mea.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.