..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 28 mai 2008

Demential

Au inflorit teii pe strada mea. Demential.

A venit caldura iar aerul meu conditionat refuza sa mai faca servicii. Demential.

Fiindca a iesit saptamana trecuta masina din revizie de la peugeot cu aer conditionat ioc. Demential.

Marele UPC fost Astral - provider de servicii (printre altele gazduire conturi mail) ofera calitate traditionala. Adica dupa o luna si’un pic din cele 50 de conturi mutate de pe serverul nostru de mail pe serverele lor... 12 nici acum nu functioneaza – iar pentru alte inca 10 a trebuit sa le dau eu mail sa-i anunt ca “nu merje bre’”. In plus, ei nu e capabili sa-si faca teste. De fiecare data ma intrebau pe mine: “acu’ e bine?” Luati’va drace un abonament internet romtelecom adsl, puneti un computador pe iel, si verificati’va in pana mea produsul inainte de a’l livra clientului! Supercalifragilistic!

(Pseudo)Managerul roman. Inca nu ii trece prin cap ca trebuie sa dea semne constante de capabilitate in fata celor cu care lucreaza. Si ca trebuie sa elimine semnele clare de incompetenta. El inca traieste cu mentalitatea “sunt sef, ce basca mea? vorba mea e lege.” nothing outstanding.

Si fin’ca ma intreba noua consoarta (desi sor’mea zice ca o sa pot spune ca e relatie abea dupa o luna...) daca sunt in stare sa fac si altceva decat sa’i injur pe unii si pe'altii (sau sa’i critic – nu mai tin minte exact, scuze), uite ca pun doua bloguri gasite ieri care m’au facut sa zic “astia e taredushrece si urletulpoporului. Tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.