..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 22 mai 2008

Eficienta invatamantului romanesc

La sfarsit de facultate de comunicare si relatii publice, dupa 4 ani de batut apa in piua despre tot felul de teorii proaspat inventate, regasesc eficienta (recte utilitatea) traditionala a invatamantului romanesc: nu pot spune care este diferenta intre publicitate, marketing si relatii publice – desi in prima instanta sunt gata sa bag mana in foc ca sunt lucruri care au identitati clare, distincte.

Apoi imi aduc aminte ca in fiecare curs ni se prezentau alte 10-15 definitii diferite ale aceluiasi subiect. Si mai mult decat atat – conceptii diferite despre ce inseamna acel lucru... astfel incat 3 definitii despre marketing e clar ca semanau cu alte 6 despre publicitate...

Asa ca mi se pare firesc – fiindca un anumit gen de actiune care la un examen insemna publicitate, la altul insemna relatii publice. Sau in acelasi curs la un capitol anumite actiuni tineau de un domeniu, cateva pagini mai tarziu tineau de alt domeniu.

Si uite asa se face romania de maine, mare, frumoasa si puternica. Cu tineri pregatiti cu grija de catre monstrii de la stefan gheorghiu.

ps. n-am avut nicio restanta in toata facultatea. deci confuzia mea clar nu e legata de faptul ca n'as fi deschis cursurile... ci din contra - am deschis prea multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.