..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

vineri, 13 august 2010

N’am somn

.
Azi mers la munca cu bicicleta.
Intors de la munca. Cu bicicleta.
Mers la antrenament cu bicicleta. Undeva aici am avut senzatia ca mi s’au terminat bateriile (distantele fiind cred de vreo 15-20 de km). Si totusi.
Firesc, antrenament. Fara probleme.
Intors de la antrenament. Cu bicicleta.
Intretinut in noapte… nu cu bicicleta.
Si e 1 noaptea.
Si nu am somn.
Cred ca ma apuc sa citesc.
Am gasit o noua carte de orson scott… si card. Mai precis doua. Amintirea pamantului si chemarea pamantului. Pentru ca am cautat pe lipscani haine pentru antrenament si am gasit carti.
Insa evit. Pentru ca maine iar munca, iar antrenament…
Asa ca stau si ascult greierii. Cu o bere alaturi.

Doo fimei au la ora asta wiew my webcam. Hm…! Pac! Una a disparut.

Azi am cetit ceva. O beletristica asa ca la mama ei. Cu fraze scrise bine, cu cunoasterea scrisului, si fara mari dileme existetiale, ci doar asa, ceva acolo de fundal, de forma, pentru a evita plictisul. Un titlu ceva cu mutilarea… something. Scuze, dintotdeauna am stat prost la acest capitol. Nu stiu sa spun ce am citit, cine a scris beletristica… inofensiva. Cum se numeau personajele… nici atat!

……………………………………….

Ok. Au fost tandreturi cu pisica. Nu mai avusese parte de ceva vreme. Varii motive. Si parca pleoapele s’au ingreunat. Voi incerca sa profit de treaba asta.

later edit
cartea se numeste un caz de mutilare. by graham greene.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.