..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 14 ianuarie 2009

d'ale mele

cand merg cu masina imi mai trece cate ceva prin neuron. de exemplu aseara mi'a fost clar ca mi se par ridicole demonstratiile de forta si sunt agresiv atunci doar cand vreau sa fiu lasat sa'mi vad de ale mele (sau lumea mea este agresata). mi se pare infantil sa ma apuc sa demonstrez cuiva ce puternic sunt, doar asa de amorul artei, ca o automangaiere pe muschiul bronzat si dat cu vaselina ca sa straluce in reflector. si vad ca activitatea asta are un rol important in marea majoritate a relatiilor interumane... mai ales in cupluri - daca femeia nu il vede pe el 'puternic' intr'un fel sau altul iese o varza. iar un pitic negru imi spune ca femeia de regula nu prea e in stare sa vada dincolo de aparente (procesul de 'alocare' a unor calitati imaginare tipului dorit e alta duda...). pa piticul asta l'a nascut esperienta.
da, sunt plin de spume zilele astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.