..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 26 ianuarie 2009

mecanica iegzista

mecanica exista. mecanica aia de care oamenii din invatamant (adica aia care stabilesc ce imagine vor avea despre lume generatiile de maine), deci oamenii din invatamant, spuneam, prefera sa taca.
lucruri se intampla adeseori intr'o coerenta "intima" (atributul asta nu ma bucura prea tare, l'am preluat si eu dintr'o scoala, alta decat cea de stat).

ca de pilda, de dimineata incoace (dimineata inseamna aici ultimile zile libere - week-end), ma gandeam ca anul trecut de doua ori am ales. am inteles probabil la un nivel ceva mai inconstient ca unele lucruri (unele inseamna multe, dar aici ma gandesc numai la unele) ajung sa existe in functie de convingerile tale (proprii). convingeri care uneori pot fi create (crescute) prin hotarare (printr'un act de hotarare, de decizie). poti astepta la nesfarsit ca sa vina galateea, daca la un moment dat nu te si decizi ca in fata ta este galateea...

apoi - acum, citesc absolut intamplator asta. (link'ul trebuie neaparat citit, superb articol, invidia imi (isi?) scotea coltii la fiecare 2-3 paragrafe).

erau vremuri in care vorbeam, gandeam, scriam la fel (cu o mica diferenta - nu prea obisnuiam sa pun sub semnul intrebarii finalurile de preumblari - decat arareori sau in lucrarile scrise pentru invatamantul de stat, din motive evidente). acum am amintiri care ma opresc. din gandit, din vorbit, din scris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.