..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 24 ianuarie 2009

diverse

azi am simtit un miros pe care nu'l mai intalnisem din copilarie. pamantul umed plin de viata incalzit de soare de primavara.

mai demult am vazut pe blogul unui tip din nu-stiu-ce-oras cum ii ridiculiza pe bucuresteni ca stau si asteapta transportul in comun si apoi se inghesuie in el in loc sa mearga pe jos. azi am fost sa platesc facturi. si am mers pe jos. fiindca imi place soarele. si fiindca mi'am zis ca sunt dar doua-trei statii amarate. am facut 35 de minute la dus. si 6 minute la intors - cu tot cu asteptarea tramvaiului. apoi mi'am adus aminte de smecherasul de provincie. imi pare rau ca nu mai stiu blogul 'eficientului' ala.

ma uit la aproape orice maidanez pe langa care trec. cu jind. vreau un caine. si in perioada asta vreau chiar unul rau. si am pisica. sau cred ca am - tocmai am lasat'o pe afara cat am fost sa platesc facturile. ca e cald si superb. inca nu am gasit'o.

si mi'am dat seama de ceva. eu nu stiu sa ma joc. iuli mi'a oprit chestia asta de pe la 6 ani.

2 comentarii:

spui, semnezi.