..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

sâmbătă, 22 noiembrie 2008

scrisoare by request

ca ai vrut scrisoare:

de sapte ani ne stim. ai zurgalait prea tare atunci pentru bosorogul3

6 ce eram p'atunci.
si de atunci din cand in cand ecourile unui zurgalau vesel m'au bantuit, uneori mai tare, alteori prea tare.
acum mi'ai spus ca iti pare ca s'ar putea ca sa fi incheiat ultima relatie un pic cu gandul ca ti'ar fi mai bine langa mine decat langa...
si alte doo chestii similare ai mai spus.
adica dupa sapte ani de zile ne gandim unu la cealalalta si viceversa, ne vedem, ne pupam... si tu imi faci scandal pentru niste bucati de plastic in forma de sticle pe care nu le'am dus odata cu gunoiu'? manca'le'ar pitpalacu' pa iele de sticle!
si mai iesti ofticata ca io spun ca stiu ce vreau de la o relatie, ca stiu din esperienta, si tu auzi ca mi'e nostaljie dupa altele.
sau ce pana mea mai spun io s
+.it+ i ce pana ta auzi tu...
daca io i8mi pierd punctele cardinale cand imi zambesti, putin ma intereseaza de ele de sticle, de ele de alte motive de oftica.
daca ai chef de certuri, spune si facem si program! dar nu mai ridica maruntisuri la rang de chestii capitale. pa mine ma interesezi tu si mi se'n'falfaie de chestiile anexe, conexe, obiecte, subiecte, dreptati, greseli. toate astea devin maruntisuri raportate la existenta ta langa mine.

..., restul in particoler. hai ca am incheiat, vin sa fac baie, pregateste'mi prosop si vezi ca dupa baie mi se face foame, dar nu in halu' in care sa mananc mancare gatita. iaurtul ala din frigider cu niste chestii pe langa e bine. si lasa televizoru' inchis ca iar ma hipnotizeaza!

NOTA. aparitiile de caracte, spatii si alte semne de ponctuatie nelalocul lor p'aici (ori chiar cuvinte si idei) i se datoreaza lui zoro. care satul de fugarit mausu' a trecut la nivel de user avansat, folosind acum preponderent tastatura. caut o metoda de a'l face sa ignore mirajul pe care i'l provoaca monitorul, recte la ideea viziliba de a tzopai brusc in el.



++

3 comentarii:

  1. gaseste un parfum care nu ii place..si tine-l pe langa tine...sau o sticla de apa cu pompa d'aia de spalat geamuri cand se apropie..aplica-i un puff cu apa si sa vezi cum dispare..si incet invata ca nu tre sa se apropie.

    RăspundețiȘtergere
  2. saru'mana. momentan am gasit chestii mai importante sa'l invat. cum sa nu 'mi mai confunde fata cu jucariile lui atunci cand ma bag sub plapoma.

    RăspundețiȘtergere
  3. nota: adica e vorba de fatza mea. si mai exact de nasul pe care a lasat deja o urma suficient de adanca si ochii pe care as vrea inca sa'i mai pastrez / folosesc. ah, ce egoist sunt!

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.