..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

miercuri, 5 noiembrie 2008

Vreau

Din cand in cand vreau. Ceva inteligent. Sa aud, sa vina, sa aflu de la altii. Am nevoie ca de aer. Ceva nou, o idee eleganta, o idee proaspata.

Acum e din cand in cand.

Am cautat link-uri pe mess, am cautat postari noi in bloguri interesante.

Pustiu.

La partea cu link’urile din mess am gasit o melodie interesanta. Pe iutub. Cu versuri interesante. Din click in click la al treilea pas am ajuns rapid la scene ferbinti, goale, incitante, promitande.

La naiba.

Am dat drumul la muzica. Macar asta imi ameteste putin neuronul.

2 comentarii:

  1. O idee: dintr-un filosof cu gandire slaba intelegem totul.

    si un text potrivit starii tale:
    "Cu toate acestea, în orice situaţie s-ar afla pe un eşichier, regina îşi va juca rolul de regină. Oriunde ar fi plasaţi, pionul sau calul sau regele nu vor fi decît pioni, cai sau regi şi vor juca sau vor fi puşi să joace propriul rol de pioni sau de cai.Eu însumi sînt, în ansamblul colectivităţii, un nebun, de exemplu. Sînt făcut să joc, desigur. Nu pot fi făcut să intru în joc decît în calitatea mea de nebun. Spre deosebire de jocul de şah, nebunul din societate are conştiinţa că el e nebunul. Sînt nebunul, ştiu lucrul acesta, şi voi juca, ţinînd cont de celelalte figuri ale jocului, jocul meu de nebun. Sînt obligat să fiu nebun, dar joc conştient, ţinînd cont de ansamblul situaţiei. în orice situaţie aş fi, sau chiar dacă situaţiile se schimbă, calitatea mea de nebun nu se va schimba.
    Ansamblul n-are conştiinţa că e ansamblu. Individul, eu, nebunul, am conştiinţa personalităţii mele de nebun. Nu există conştiinţă de ansamblu! Nu există decît conştiinţă individuală. Aşadar împrejurările se schimbă, dar esenţa mea e inalterabilă. Noi am ştiut dintotdeauna că asta era situaţia. De asta trebuie să ţin cont mai mult în acest moment semnificativ. Dar tot eu sînt cel ce ia cunoştinţă de ansamblu. Accentul se pune astăzi pe grup, ceea ce este o manie ideologică. Eu însă pot, la fel de bine, să pun mai mult accentul pe ceea ce e diferit, pe ceea ce nu este ceilalţi, deşi e împreună cu ei. Mă simt ireductibil." ( Eugen Ionesco )

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.