..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 4 decembrie 2008

bolnav. la psihic.

ieri distractie de iarna.
gazele taiate fi'n'ca tata dus cu pluta, nevasta'sa dusa cu pluta. (cu acte oficiale)
iar eu cel mai dus cu pluta - ca am avut incredere in ei sa plateasca facturile. (acum am inteles de unde a avut ea bani sa faca niste hocus-pocus in fata lui tata pentru a'l convinge ca tiriac si becali pun mana de la mana ca sa il duca pe el in tari straine sa'i repare betesugurile de neinteles pentru doctorii de p'aici)
iar incalzirea e pe baza de gaze. fantastic decembrie.
sun la 'gaze', spun ca s'a efectuat parte din plata, maine restul, intreb daca intr'adevar vine o echipa sa refaca bransarea conform povestilor celor din casa de nebuni...
...si sa ma bata alizeul daca la un moment dat tipa de la telefon nu mi'a spus "da, domnu' Liviu..."!!!
DE UNDE IMI STIA NUMELE? abonamentul nu e pe numele meu, in conversatie nu am folosit decat formularea "abonatul X" - evitand constient sa suprasolicit neuroni de functionar folosind nume conexe, informatii inutile...
da, e o evidenta limpede, sunt si io nebun, aud voci ce'mi rostesc numele...

ps. postarea anterioara ce contine un punct si'atat ii apartine lui zoro. tocmai deschisesem un nou post, cand s'a infipt insistent in tatatura, asa cum numai el stie sa o faca. si m'am trezit ca primesc mesaj "postare publicata cu succes". dupa injuratura de rigoare decid sa'i respect actul creativ si sa deschid pot separat cu ceea ce aveam io de trancanit.

Un comentariu:

  1. lasa dom'le pisicul sa traiasca si el o viata intens blogoreeica ;)) in rest..paranoia ne paste pe toti, depinde daca aplecam urechea sau nu :D

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.