..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

joi, 4 decembrie 2008

corect

am cel mai nemaipomenit de superb de foarte fumos pisoi de pa planeta! sa moara juma' de clasa politica de nu'i asa! ...si trei sferturi daca este!
un gri cenusiu deschis tot in afara de un guler sub barbie, nasul si botosi la picioarele din spate - de alb curat. la doo luni si o idee labutele incep sa i se lateasca, ca la un motan care da p'afara de masculinitate. adicatelea debordeaza. in acelasi stil si capatana i se rotunjeste. legata de corp cu o ceafa solida...
urechiusele'i raman moi ca sa i le pot modela cum imi vine pe moment.
nu stiu totusi cat de destept este fiindca am uitat formulele folosite la calcularea de integrale si derivate, asa ca nu am cum sa'i verific exercitiile...

pai daca asta ma apuc sa balivernez despre un matz, ma gandesc ca ma voi inscrie si eu la un moment dat cu succes, in categoria parintilor aberanti care demonstreaza non-stop ca odrasla lor e cea mai deosebit de geniala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spui, semnezi.