..............
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.
(Marin Sorescu)
..............

luni, 22 decembrie 2008

unde reclami opc'ul?

m'au sunat de la vodafone. ca daca ma duc sa platesc azi, platesc doar 60% din suma.
oricum aveam de gand sa platesc azi, ca maine plec, asa ca to'ma bine!
o intreb pe tanti de la telefon: cei de la oficiile voastre stiu acest lucru? - cu siguranta!
ajung la un vodafone, imi spun datele de identificare, mi se cer doo bulioane. adica suma integrala. zic: "nope, nu vreau, uite poveste: am primit un telefon de la voi si mi s'a spus ca..."
pai nu stiim, sa ne interesam... si uite'asa am stat aproape o juma de ora (fara exagerare) asteptand sa ajunga ele sa vorbeasca cu colegii care treb'e. la un moment dat mi'au zis sa incerc si io la *222 ca poate prind linie mai repede... am zis ca mai bine incerc la ala din spate. era un afis cu protectia consumatorului samd. sa reclam ca vodafone imprastie servicii clientilor dar nu'si informeaza angajatii. si timpul meu e scump. si am incercat. dupa ce am insistat de 2 ori pana cand s'a oprit apelul by default, au inchis de alte vreo trei ori imediat de cum incepea sa sune si apoi l'au pus pe linie moarta. 0800 080 999. poate e un numar al reclamatiilor intern al vodafonului, nu stau sa fac sapaturi (ca de pe orange mi s'a spus ca nu sunt autorizat sa sun catre acest numar).
apoi am incercat sa sun la *222 cum au zis ele. pana gastei care mai reuseste sa ajunga la vre'un operator! te obliga sa asculti reclame pana tampesti iremediabil.
apoi mi'a venit ideea care ar fi salvat situatia. cum auzisem printre reclame ceva legat de numerele portabile, pur si simplu ceream sa fiu transferat in alta retea. ca imi creasera si motiv si timp pentru chestia asta. au avut noroc: mi s'a terminat bateria!
in cele din urma a raspuns cineva si la ultimul lor telefon (ca au vorbit cu cca patru persoane pentru a afla ce si cum sa faca pentru a'mi scadea 40% din factura... si se pare ca au gasit ulterior si mailul prin care banuiesc ca fusesera anuntate... "aaa, uite aici...din data de...!"
tipa de la ghiseu care se ocupa de mine avea pus strategic un ciuf peste eticheta cu numele. inca una de langa ea avea eticheta: "acum invat". si cea de'a treia era o umflatica plina de nesimtire care indiferent de ideile celor de la centru nu avea de gand sa faca asa'ceva. ca nu vroia muschiu' (adica sunca) iei! ii spunea celeilalte surate; "pai iti dai seama cate calcule trebuie sa facem? pai la o suta de clienti... io nu fac asa'ceva!"
scumpa romanie, tara mea de duca, tara mea de dor... mda, romanica e o tara frumoasa de care e preferabil sa'ti fie dor...

2 comentarii:

  1. Şi până la urmă cum a rămas? Că şi eu am auzit zvonul ăsta, dar nu m-am lămurit.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai am platit mai putin in cele din urma. intr'un fel m'au platit cu vreo sapte sute de mii pentu o juma' de ora. sa nu fac nimic... sau sa le tin companie unor angajate... dar nu cred ca tine ca daily job.

    RăspundețiȘtergere

spui, semnezi.